środa, 22 grudnia 2010

Święta nadchodzą już...

10 komentarzy:

  1. nice christmas picture
    just like a ice sculpture

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi there! You have a very nice blog. Maybe you would like mine too? x

    http://fashionsexual.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hallo! wish you a very Happy Christmas my friend:)
    Greetings..

    OdpowiedzUsuń
  4. wesołych świąt :-))

    -Ale miałam dzisiaj przygodę! Byłam na biurku, odebrałam telefon i rozmawiałam z człowiekiem...
    -prawdziwym?
    -no!
    -i co mu powiedziałaś?
    -no to co oni...gwiazdkowy bezlik rozmów przez minutę, za darmo...
    -i tyle?
    -nie no co ty, jeszcze mu o nas powiedziałam, że jesteśmy skrzatami, że mieszkamy nad salonem, że też przygotowujemy się do świąt, że też mamy bombki, że też mamy wigilię.
    -i co, uwierzył?
    -nie, no co ty... śmiał się...
    -no!

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A crystal angel for a cute Christmas Tree is worth pleasing to the eye.

    OdpowiedzUsuń
  6. hi
    good pic.
    valdir from Brasil
    http://guiaturisticosp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Liczba wyświetleń